۱۳۹۰ مهر ۱, جمعه

مارادونا يک هوادار را با لگد زد

اين اسطوره آرژانتيني اين بار خيلي سريع به خاطر کاري که انجام داده بود، عذرخواهي کرد.

 دیه گو مارادونا، سرمربی الوصل امارات، بار دیگر خبرساز شد. او یک هوادار را به خاطر دست زدن به بنری که از روی نوه اش به او اهدا شده بود، با لگد زد.

روی این بنر نوشته بود:" پدربزرگ، من همیشه در کنار تو هستم. دوستت دارم. بنجامین."

اما این اسطوره آرژانتینی این بار خیلی سریع به خاطر کاری که انجام داده بود، عذرخواهی کرد:" من احساساتی هستم. این طبیعت من است. من چه به عنوان مربی و چه به عنوان بازیکن همین طور بودم. بعضی مواقع احساس می کنم بازیکن الوصل هستم.

این بنر پیامی از طرف نوه و دخترم در منچستر بود. این به آن معناست که من هرجایی باشم، آنها از من حمایت می کنند. من از آن هوادار عذرخواهی می کنم. من تنها می خواستم آن بنر دیده شود."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر